0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

E-learning na uczelniach

(Książka)

Koncepcje, organizacja, wdrażanie

5.00  (1 ocena)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
58,65 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 300 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł oferujemy wyłącznie płatność elektroniczną.

Płatność elektroniczna     do 199,99 zł   od 200 zł do 299,99 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 7,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,99 zł 7,99 zł
Kurier Poczta Polska 11,99 zł 9,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7
12,99 zł 10,99 zł
Kurier 12,99 zł 11,99 zł



Płatność przy odbiorze     do 199,99 zł   od 200 zł do 299,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 14,99 zł 11,99 zł
Kurier Poczta Polska 15,99 zł 13,99 zł
Kurier 16,99 zł 15,99 zł
Dodaj do schowka

E-learning na uczelniach

Niniejsza publikacja ukazuje praktyczny aspekt wdrożenia tzw. e-learningu na uczelniach wyższych. Próby wprowadzania tej formy nauczania były już podejmowane przez polskie szkoły wyższe, ale prawdziwą „eksplozję e-learningu” mogliśmy zaobserwować podczas pandemii koronawirusa. Książka została przygotowana jako pokłosie przemyśleń, działań i doświadczeń autorów, powstałych podczas organizacji nauczania w trybie zdalnym. Ważnym elementem są także opinie studentów, którzy z tych metod korzystali i którzy „na własnej skórze” poznali ich zalety oraz wady. Jak sprawić, aby wykład przekazywany na odległość angażował aktywność studenta? W jaki sposób prowadzić na odległość ćwiczenia, zapewniając autentykację uczestników? Jak bezkontaktowo przeprowadzać egzaminy oraz obrony prac dyplomowych? Niewątpliwą zaletą książki jest omówienie zdalnego kształcenia w zakresie nauk technicznych i ścisłych. Właśnie na tych kierunkach student musi posiadać umiejętności praktyczne, nabywane w laboratoriach, w czasie ćwiczeń oraz prowadzonych doświadczeń. Książka zawiera także część związaną z konkretnymi narzędziami do prowadzenia e-learningu. Autorzy oceniają je, porównują i poddają wielostronnej dyskusji. Warto skorzystać z doświadczeń tych, którzy używali tych programów i uzyskali określone skutki. Tego się nie wyczyta się w instrukcji obsługi, oferowanej przez producenta.

  • Kategorie:
    1. Pedagogika
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9788301217310
  • Liczba stron: 355
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Data premiery: 30.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

24,30 zł 32,50 zł
Do koszyka

Z uczelni na rynek pracy

Książka Magdaleny Jelonek na temat relacji między kształceniem na poziomie wyższym a sytuacją absolwentów na rynku pracy jest ciekawa, momentami inspirująca. (...) Jej ogromną zaletą jest podjęcie próby zrozumienia i interpretacji mechani...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka

Teaching and Learning English

Nowoczesny, wszechstronny podręcznik z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego, łączący rozmaite perspektywy metodologiczne i dyscyplinarne. Niezbędnik dla początkujących nauczycieli, studentów anglistyki lub lingwistyki stosowanej oraz osób zai...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwały...
186,13 zł
Do koszyka

Learning and Its neural mechanism

There are two main categories of learning: non-associative and associative learning. Both types of learning have sub classification; like non-associative mainly divided in habituation, sensitization and perceptual learning. Associative learning has sub...
27,16 zł 37,80 zł
Do koszyka

E- Learning Nauka na odległość

Rosnące zainteresowanie nowymi formami edukacji, wykorzystującymi do przekazywania i pozyskiwania wiedzy nowoczesne, elektroniczne środki techniczne, skłoniło nas do wydania niniejszej publikacji napisanej przez Alana Clarke'a, doświadczonego specjalis...
104,74 zł
Do koszyka

Moroccan Arabic - Shnoo the Hell Is Going on H'Naa? a Practical Guide to Learning Moroccan Darija - The Arabic Dialect of Morocco (2nd Edition)

Moroccan Arabic was written by a dogged student of the language (and a natural teacher) and it was edited by a native speaker and equally wonderful teacher. Finally, a straight-forward and easy to use primer for learning Moroccan Arabic - and now...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.