0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - 10 Mówię jak jest, czyli metody autoprezentacji i wywierania wpływu Mariusza Maksa Kolonki (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Katowice, 1, 2015

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Językoznawstwo Polonistyczne

  • Redakcja naukowa: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc, Iwona Loewe

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
2,50 zł
2,30 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,20 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - 10 Mówię jak jest, czyli metody autoprezentacji i wywierania wpływu Mariusza Maksa Kolonki

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych. Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
  • Redakcja: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc, Iwona Loewe
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8012-415-8
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wstęp (Iwona Loewe, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7

Autopromocja w przestrzeni publicznej

Irena Kamińska-Radomska
Zachowanie zgodne z etykietą jako wsparcie dla komunikatu w wystąpieniach publicznych / 11

Natalia Moćko
Jakość słowa w wystąpieniach publicznych — spostrzeżenia poczynione okiem logopedy / 19

Julia Ostapenko
Manipulacja w dyskursie politycznym / 29

Sebastian Musioł
Narzędzia narracyjne w autopromocji marketingowej / 39

Barbara Orzeł
Opowieści… wizerunkowej treści. Storytelling jako strategia autopromocji / 49

Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
List motywacyjny w perspektywie procesu rekrutacyjnego. Autopromocja w przestrzeni human resources / 55

Język osobniczy a autopromocja

Emilia Kałuzińska
„Bo w szkole wspinam się najlepiej” — ekshibicjonizm czy autopromocja? Kilka uwag na temat dziecięcego mówienia o sobie / 67

Magdalena Ławecka
Styl osobniczy czy kreacja medialna? — o wypowiedziach Kuby Wojewódzkiego / 79

Kamila Kuros-Kowalska
Sposoby autoprezentacji kobiet i mężczyzn na przykładzie reportaży podróżniczych Wojciecha Cejrowskiego oraz Beaty Pawlikowskiej / 95

Karolina Łapińska
Mówię jak jest, czyli metody autoprezentacji i wywierania wpływu Mariusza Maksa Kolonki / 109

Inni Klienci oglądali również

26,57 zł 28,80 zł
Do koszyka

O niewspółmierności wartości i jej konwencjach dla stosowania prawa

Książka dotyczy słabo opracowanego w polskiej literaturze filozoficznej i filozoficznoprawnej zjawiska niewspółmierności wartości oraz jego konsekwencji dla procesu stosowania prawa. Przedstawiono w niej różne sposoby rozumienia pojęcia n...

Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej. Studium socjologiczne - 01 Definicja i cechy reklamy; Marketing społeczny i jego funkcje; Pojęcie przekazu perswazyjnego

Podjęty w monografii temat, obszerne zaplecze literaturowe, analiza teoretyczna problemu reklamy per se, a społecznej w szczególności, na tle historii komunikacji perswazyjnej, przeprowadzone badania empiryczne, analiza zabranych konkretnych lic...
28,44 zł 28,90 zł
Do koszyka

Samo Sedno - Zarządzanie stresem, czyli jak sobie radzić w trudnych sytuacjach

Wszystkim się wydaje, że wiedzą, czym jest stres, i że z łatwością potrafią go rozpoznać. Tymczasem objawy stresu bywają różne i wcale nie takie oczywiste – wśród najczęstszych wymienia się: nadmierną agresję, zobojętnienie, brak pe...
152,10 zł 169,00 zł
Do koszyka

Intercyza europejska jako metoda kształtowania małżeńskich ustrojów majątkowych

Książka stanowi kompleksową analizę zagadnień związanych z zawieraniem umów majątkowych przez obywateli polskich będących małżonkami obywateli innych państw członkowskich UE w kontekście rozporządzenia UE Nr 2016/1103 z 24.6.2016 r., wdrażająceg...
2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

Wiek XVIII (nie tylko) w szkole - 11 Wizerunki "sióstr swobody" w wolnomularskiej literaturze polskiego oświecenia

Prace zebrane w tomie przełamują stereotypową wizję polskiego oświecenia, przybliżając mało znane oblicza literatury i kultury „wieku rozumu”. Ukazują różne aspekty i elementy ówczesnej rzeczywistości, utrwalone w tekstach epo...
26,72 zł 29,69 zł
Do koszyka

Spory i ich rozwiązywanie

Praca ma szczególne walory poznawcze, zarówno ze względu na tematykę, rzadko będącą przedmiotem dociekań naukowych, jak i na sposób uzyskiwania materiałów służących za podstawę analiz. Dotyczy tak ważnych problemów, j...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.