• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Dokąd zmierza polska szkoła? (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2008

  • Redakcja naukowa: Dorota Klus-Stańska

  • Wydawca: Żak Wydawnictwo Akademickie

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
40,95 zł
36,86 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,09 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Dokąd zmierza polska szkoła?

Na pytanie Dokąd zmierza polska szkoła? od dłuższego czasu usiłują znaleźć odpowiedź naukowcy i pedagodzy praktycy, jednym słowem wszyscy, którzy są zaniepokojeni przyszłością polskiej edukacji. W tej pracy zabrali głos wybitni pedagodzy pracujący na wydziałach pedagogicznych wielu uniwersytetów – profesor D. Klus-Stańska, profesor B. Śliwerski, profesor S. Dylak, profesor M. Mendel, profesor L. Kopciewicz, profesor W. Dróżka i inni. Od wielu lat szkole zarzuca się nieumiejętność kształcenia i wychowania, a tym samym przygotowania absolwentów do przyszłej pracy i życia, a nawet blokowanie inicjatywy i samodzielnego myślenia uczniów. Nie zmieniają tej sytuacji systematycznie podejmowane reformy. Polska szkoła nie może ciągle sprostać zadaniom przygotowania młodych do życia w zmieniającym się nowoczesnym świecie.

  • Redakcja: Dorota Klus-Stańska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-89501-95-0
  • Liczba stron: 346
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Dorota Klus-Stańska, Dokąd zmierza polska szkoła? – pytania o ślepe uliczki, kierunki, konteksty	7
Bogusław Śliwerski, Polska pedagogika szkolna wobec politycznych projektów oświatowych	36
Stanisław Dylak, Szkoła – jaka jest, każdy widzi, jaka ma być, każdy wie, ale jaka mogłaby być, podpowiada Neil Postman	61
Maria Mendel, Małgorzata Dymnicka, Katarzyna Rozmarynowska, Iwona Sagan, Sylwester Zielka, Małgorzata Puchowska, Edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju	83
Wanda Dróżka, Doświadczanie transformacji społecznej i edukacyjnej przez nauczycieli – rekonstrukcja narracji	122
Hanna Kędzierska, Nauczyciele polskiej szkoły w poszukiwaniu samoświadomości	153
Piotr Zamojski, Widmo absolutu – głos w dyskusji wokół etycznych konsekwencji funkcjonowania pedagogicznego mitu ostatecznych rozwiązań	169
Joanna Szewczyk-Kowalczyk, Codzienność szkolna ukryta za niejawnym wymiarem wybranych rytuałów i przestrzeni – próba dekonstrukcji antropologicznej	174
Grażyna Szyling, Strategia przejścia czy przetrwania, czyli dokąd zmierza ocenianie szkolne?	210
Maria Groenwald, Egzaminy szkolne jako gra	251
Lucyna Kopciewicz, Feminizm i wczesna edukacja – niebezpieczne związki?	274
Ewa Arciszewska, Wybrane determinanty rozwoju nauczycielskiego profesjonalizmu, czyli konteksty bycia nauczycielem-nowatorem	295
Marta Doroba-Sawa, Rozpoznawanie paradygmatów w pedagogice a świadomość własnego uwikłania w ich fundamentalizm. Rozważania na marginesie praktyki pedagogicznej	307
Monika Wiśniewska-Kin, Szkoła zapytująca miejscem rozwijania dziecięcych sposobów rozumienia	322
Honorata Majewska, Kim uczyniła mnie szkoła. Własne doświadczenia dydaktyczne w perspektywie konstruktywizmu	337
Słowa kluczowe: Pedagogika dydaktyka

116,10 zł 129,00 zł
Do koszyka

Międzynarodowa Konwencja ONZ w sprawie ochrony wszelkich osób przed wymuszonym zaginięciem. Perspektywa polska

Monografia dotyczy ochrony przed wymuszonym zaginięciem w świetle Konwencji Organizacji Narodów Zjednoczonych z 2006 r. w sprawie ochrony wszelkich osób przed wymuszonym zaginięciem, która została podpisana przez Polskę w 2013 r., ...
116,10 zł 129,00 zł
Do koszyka

Suma przymusowa w polskim postępowaniu cywilnym

Publikacja stanowi pierwsze – w polskim postępowaniu cywilnym – monograficzne i kompleksowe omówienie instytucji sumy przymusowej. Sumę przymusową przeanalizowano odrębnie w poszczególnych postępowaniach, tj.: w postępowaniu o...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Legiony Polskie 1914-1918

Historia Legionów — na stulecie odzyskania niepodległości 6 sierpnia 1914 roku. Pierwsza Kompania Kadrowa opuszcza budynki przy krakowskich Oleandrach i pod dowództwem Józefa Piłsudskiego wyrusza w kierunku granicy z Rosją. W...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Ilustrowana historia polskiego Kościoła

Warto, by każdy Polak, a katolik szczególnie, znał historię polskiego Kościoła, bo bez niego nie byłoby ponadtysiącletniej historii Rzeczypospolitej. 1050-lecie chrztu Polski stanowi dobrą okazję do przypomnienia historii, zasług i dorobku nasze...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Teoria optymalnego obszaru walutowego z perspektywy gospodarki Polski

Publikacja dotyczy teorii optymalnego obszaru walutowego, ze szczególnym uwzględnieniem synchronizacji wahań koniunkturalnych w Polsce i strefie euro. W okresie odnoszenia się ze sceptycyzmem do dalszego funkcjonowania strefy euro po wybuchu Wie...
8,10 zł 9,00 zł
Do koszyka

Innowacje w polskiej nauce w obszarze nauk ekonomicznych - Rozdział 3.Proces zarządzania ryzykiem w innowacyjnych projektach badawczyc

Niniejsza monografia podejmuje aktualną i ważną tematykę z punktu widzenia współczesnej gospodarki, w której pożądanym efektem jest intensyfikowanie powiązań nauki i biznesu. Wiedza, rozwój technologiczny, nieustanna innowacja to p...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.