• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Praktyczna wiedza

Digital learning. Od e-learningu do dzielenia się wiedzą (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 2022

  • Autor: Marta Machalska

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
50,00 zł
45,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,00 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Digital learning. Od e-learningu do dzielenia się wiedzą

W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: • jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji; • jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować; • co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI czy m-learning; • jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego. Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i wzbogacone m.in. o treści dotyczące dzielenia się wiedzą, wykorzystania algorytmów i transformacji cyfrowej w szkoleniach, nowych standardów pracy działów szkoleń oraz oczekiwań firm w stosunku do ich roli w organizacji. Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów wszelkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów kadr. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego oraz dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę zawodową związaną ze szkoleniami z wykorzystaniem technologii.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8286-476-2
  • ISBN druku: 978-83-8286-207-2
  • EAN: 9788382864762
  • Liczba stron: 260
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp do wydania drugiego  | str.  9
 
Rozdział 1
Współczesny e-learning  | str.  17
 
Rozdział 2
Definicja i etapy rozwoju e-learningu  | str.  20
Etap 1: rozpoczęcie  | str.  28
Etap 2: rozszerzenie (wzrost)  | str.  28
Etap 3: integracja uczenia i wsparcie biznesu (dojrzałość)  | str.  29
Etap 4: nauka na żądanie  | str.  30
Etap 5: era cyfrowego nauczania  | str.  31
Modele uczenia się z wykorzystaniem formuły e-learningu w organizacjach  | str.  32
 
Rozdział 3
Technologie w szkoleniach  | str.  34
 
Rozdział 4
Wirtualna rzeczywistość – immersive learning  | str.  57
Immersyjne technologie w VR  | str.  59
Nowa era szkoleń: od wiedzy do umiejętności z nowymi technologiami  | str.  60
Nowa normalność: VR na ratunek  | str.  63
Aktywny proces poznawczy i virtual reality  | str.  65
Nauka dostępna dla każdego  | str.  65
Krawędź nad przepaścią...  | str.  68
 
Rozdział 5
Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś  | str.  70
Rozdział 6
Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych  | str.  79
 
Rozdział 7
Kiedy e-learning?  | str.  82
 
Rozdział 8
Podejście metodyczne  | str.  87
Motywacja  | str.  87
Znajomość celów  | str.  88
Odniesienie do otaczającej rzeczywistości  | str.  89
Zasada odwoływania się do wielu zmysłów  | str.  90
Struktura  | str.  91
Zaangażowanie i aktywność  | str.  92
Informacja zwrotna o rezultatach  | str.  93
Różnorodność  | str.  94
Ukierunkowanie na uczącego się  | str.  95
Komfort fizyczny  | str.  96
E-learning a style uczenia się  | str.  97
 
Rozdział 9
Projektowanie szkoleń w formule e-learningu  | str.  106
Użytkownik e-szkolenia a proces jego tworzenia  | str.  116
Kto tworzy e-learning?  | str.  119
 
Rozdział 10
Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona?  | str.  122
Jak zbudować personę?  | str.  124
Dodatek  | str.  126
 
Rozdział 11
Alter ego w szkoleniu, czyli awatar  | str.  133
 
Rozdział 12
Jak zmierzyć, czy e-learning działa?  | str.  136
Precyzowanie celów szkoleniowych (dydaktycznych)  | str.  138
Doświadczenie uczącego się  | str.  149
 
Rozdział 13
Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS)  | str.  151
Jaka jest podstawowa funkcjonalność systemów LMS?  | str.  153
Standardy w LMS  | str.  155
Korzyści z wdrożenia LMS  | str.  156
 
Rozdział 14
Formy i formaty w e-learningu: adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, mobile learning  | str.  161
W jaki sposób e-learning będzie czerpać korzyści ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego?  | str.  172
Jeszcze trochę o sztucznej inteligencji w świecie szkoleń i rozwoju  | str.  174
Znaczenie spersonalizowanego doświadczenia pracownika  | str.  178
Sztuczna inteligencja i spersonalizowane doświadczenie  | str.  178
 
Rozdział 15
Zarządzanie wiedzą dziś – społeczność wiedzy  | str.  180
Sztywny stary system  | str.  195
Era Web 2.0  | str.  196
Über-Connection  | str.  198
 
Rozdział 16
Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning)  | str.  200
Świadomość  | str.  200
Wdrożenie  | str.  201
Urzeczywistnienie  | str.  202
O co chodzi w self-directed learning?  | str.  203
Social learning – jak media społecznościowe usprawniają uczenie się  | str.  205
Czym jest nowe społecznościowe uczenie się?  | str.  210
10 nieporozumień, gdy mowa o społecznościowym uczeniu się  | str.  213
Co napędza społecznościowe uczenie się?  | str.  213
Najczęstsze błędy przy projektowaniu i wdrażaniu social learningu  | str.  216
 
Rozdział 17
Cyfrowa transformacja uczenia (się)  | str.  219
Dobre praktyki...  | str.  224
 
Rozdział 18
Projektowanie doświadczeń edukacyjnych – Learning Experience Design (LXD)  | str.  227
Czy LXD to tylko nowy termin na projektowanie instruktażowe?  | str.  228
Jakie są uniwersalne cechy LXD?  | str.  231
 
Rozdział 19
Quo vadis? Czyli nowe standardy pracy działów szkoleń i pracowników L&D  | str.  233
Profesjonalizacja współczesnego L&D i istotne obszary jego rozwoju  | str.  243
Zakończenie  | str.  251
Bibliografia  | str.  257
     
Słowa kluczowe: e-learning

7,20 zł 8,00 zł
Do koszyka

Przewodnik bankiera. Vademecum wiedzy o bankowości - Zarządzanie aktywami, pasywami, kosztami i ryzykiem bankowym

Książka stanowi zwarty podręcznik z zakresu podstaw bankowości, dedykowany przede wszystkim pracownikom banków, pragnącym usystematyzować i pogłębić swoją wiedzę na temat funkcjonowania współczesnego banku, a w szczególności banku ...
2,24 zł 2,49 zł
Do koszyka

Contemporary Challenges towards Management III - 01 Cultural intelligence as a learning capability for corporate leadership and management

Monografia Contemporary Challenges towards Management III jest zbiorem interesujących prac naukowych poświęconych współczesnemu zarządzaniu widzianemu w różnych aspektach, przy istniejącym turbulentnym otoczeniu – pogłębionym przez ...
1,34 zł 1,49 zł
Do koszyka

Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów - 12 Diagnozowanie wiedzy o języku w dyskursie edukacyjnym

Zawartość tomu zainteresuje wszystkich, których troską napawają problemy, jakie rosnąca wciąż grupa uczniów ma z werbalizowaniem swych myśli, uczuć, spostrzeżeń, z posługiwaniem się językiem ogólnopolskim. Opracowania zamieszczone ...
30,51 zł 33,90 zł
Do koszyka

Mroczna wiedza

Nowa powieść autorki bestsellerowego cyklu „Temeraire” Szkoła dla wybrańców obdarzonych magicznymi zdolnościami, gdzie porażka oznacza... śmierć! Pierwszy tom cyklu „Scholomance” Scholomance to szkoła, w której nie...
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Edukacja Jutra. Aspekty edukacji szkolnej - Joanna Juszczyk-Rygałło: E-learning jako nowa przestrzeń działań pedagogicznych wczesnej edukacji

(…) Nadeszły czasy, w których kompetencje oraz wykształcenie stały się wartością konieczną, a ich niepełny wymiar wzmaga potrzebę dokształcania się, doskonalenia i samokształcenia. Według K. Denka czasy, w których przyszło nam żyć,...
1,34 zł 1,49 zł
Do koszyka

Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów - 24 Szkolne ścieżki języka z gramatycznych uwikłań ku performatyce życia

Zawartość tomu zainteresuje wszystkich, których troską napawają problemy, jakie rosnąca wciąż grupa uczniów ma z werbalizowaniem swych myśli, uczuć, spostrzeżeń, z posługiwaniem się językiem ogólnopolskim. Opracowania zamieszczone ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.