0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
75 książek na 75-lecie PZWL »


Digital Business i E-Commerce Management (Miękka)

Strategia, Realizacja, Praktyka

Tytuł oryginalny: Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
149,00 zł
126,65 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 22,35 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN GRATIS GRATIS
Płatność za pobraniem Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,75 zł 9,75 zł
Kurier Poczta Polska 13,75 zł 12,75 zł
Kurier 15,75 zł 14,75 zł
Dodaj do schowka

Digital Business i E-Commerce Management

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?
„Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.
Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także:
- ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
- wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
- rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
- case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301183615
  • EAN: 9788301183615
  • Liczba stron: 666
  • Wymiary: 20.5x28.5cm
  • Waga: 1.87kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

108,11 zł 113,80 zł
Do koszyka

The Business 2.0 Pre-Intermediate Students' Book + e-Workbook

Based on the success of the original, The Business 2.0 continues to offer Business English students the fundamentals and skills they need to succeed in the competitive international business environment.
130,50 zł 145,00 zł
Do koszyka

Cambridge English Business 5 Preliminary Self-study Pack Student's Book with Answers and Audio CD

Cambridge English: Business Preliminary 5 provides four complete past papers for the Cambridge English: Business Preliminary exam, (also known as BEC Preliminary). These examination papers from University of Cambridge ESOL Examinations (Cambridge ESOL)...
50,40 zł 56,00 zł
Do koszyka

Business start-up 1 Workbook + CD

Business Start-up is a two-level Business English course which takes beginners and false beginners from basic English up to the point where they can start preparing for the BEC Preliminary Examination. Business Start-up 2 covers competencies from Counc...
101,70 zł 113,00 zł
Do koszyka

English for Business Studies Teacher's Book

This best selling course has been thoroughly revised to meet the needs of today's business and economics students. The English for Business Studies Third edition Teacher's Book offers thorough guidance and support for teachers using the course. It also...
114,30 zł 127,00 zł
Do koszyka

Business Benchmark Upper Intermediate Student's Book

Business Benchmark Second edition is the official Cambridge English preparation course for Cambridge English: Business Preliminary, Vantage and Higher (also known as BEC), and BULATS. A pacy, topic-based course with comprehensive coverage of language a...
98,10 zł 109,00 zł
Do koszyka

Business Advantage Intermediate Teacher's Book

An innovative, new multi-level course for the university and in-company sector. Business Advantage is the course for tomorrow's business leaders. Based on a unique syllabus that combines current business theory, business in practice and business skills...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.