0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Diana Dryglas

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Designing a health tourism product structure model in the process of marketing management

This monograph provides an eloquently written, critical analysis of health tourism product marketing management. The comprehensiveness of the literature review and the robustness of the empirical re-search make it an invaluable source of information for both academics and practitioners alike. The innova-tive nature of the proposed Health Tourism Product (HTP) structure model provides a useful tool for ad-dressing HTP segmentation, targeting and positioning. This can include creating competitive advantage through the prosumption or co-design of HTP experiences. The Polish case study context in which the model is tested provides an insightful analysis of push and pull factors for travel to spa resorts, as well as invaluable data for supply-side tourism entities. Overall, the book has important implications for market-ing management processes, product innovation, understanding health tourists’ motivation, and enhanc-ing the competitiveness of destinations. From the review by prof. Melanie K. Smith, Budapest Metropolitan University As regards the substance of the book, it may constitute a step towards a better understanding of the complex structure of health tourism. This industry, which is often mistakenly identified with medical tour-ism, is one of the world’s fastest growing economic sectors. In this context, the questions addressed by the author prove very timely and important from the perspective of the organisation of the health tour-ism market, its economic analyses and strategies for further development. At the same time, due to the service nature of health tourism products, the book by Dr Diana Dryglas perfectly fits into the much broader scope of research on competitiveness in the service market. I believe that a study of this scale is a very important work with great scientific potential. The author has not replicated the scientific accom-plishments of other researchers but, based on her extensive expertise in the subject literature, has iden-tified a gap in knowledge, formulated research hypotheses and objectives, whose achievement may pro-vide new understanding of the questions analysed in the theoretical and application dimensions. From the review by prof. Magdalena Kachniewska, SGH Warsaw School of Economics

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-20718-2
  • ISBN druku: 978-83-01-20052-7
  • Liczba stron: 256
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Acknowledgements  7
List of abbreviations  9
Introduction  11
Chapter 1. The taxonomy of health tourism product theories  19
	1.1. Systematisation of conceptual views on health tourism from the historical perspective 19
		1.1.1. Wellness tourism 24
			1.1.1.1. Spa tourism  26
			1.1.1.2. Spiritual tourism  30
			1.1.1.3. Holistic, alternative and ‘New Age’ tourism  31
		1.1.2. Th erapeutic tourism 32
		1.1.3. Medical tourism 41
	1.2. Semantic analysis of seemingly synonymous concepts such as: health, wellness and wellbeing  43
	1.3. Quantifi cation of the notion of health tourism product  57
Chapter 2. Shaping the process of health tourism product marketing management  70
	2.1. Macro-environment of the health tourism product  74
	2.2. Micro-environment of the health tourism product 77
	2.3. Portfolio of the health tourism product  80
	2.4. Marketing research of the health tourism product 88
	2.5. Segmentation and targeting of the health tourism market and health tourism product positioning  92
	2.6. Marketing goals of the health tourism product managing entities 95
	2.7. Marketing strategies of the health tourism product 100
	2.8. Model of health tourism product structure as a tool for building the competitive advantage of health tourism enterprises and destinations  107
	2.9. Implementing the health tourism product 130
	2.10. Controlling the health tourism product  135
Chapter 3. Research methodology of the destination-specifi c therapeutic tourism product structure platform  136
	3.1. Research paradigm 136
	3.2. Description of the research object  138
	3.3. Research model and hypotheses development 145
	3.4. Th e procedure of data collection, measurement and data analysis 159
	3.5. Research sample characteristics  164
Chapter 4. Application of the health tourism product structure platform  168
	4.1. Identifi cation of the business-specifi c health tourism product structure platform in the light of secondary research 168
	4.2. Exemplifi cation of the destination-specifi c therapeutic tourism product structure platform based on the research model presented 184
Summary of the research   210
References  223
List of tables  253
List of fi gures  255

Inni Klienci oglądali również

28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

E-kultura. Model i analiza kultury organizacji wirtualnych

W książce został podjęty problem konceptualizacji e-kultury i jej związków z wirtualnością. Tematyka badawcza wydaje się zasadna ze względu na nowość zagadnienia i możliwość eksploracji naukowej niedostatecznie zbadanych dotąd wątków. E-k...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Voyage planning process and weather

The main purpose of this monograph is to illustrate the modern voyage planning process implemented using paper or electronic navigation charts and to show the location of the weather at all stages of the voyage planning process. The monograph contains ...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka

Współczesne problemy inżynierii ruchu lotniczego. Modele i metody

W książce przedstawiono wieloaspektowe i kompleksowe spojrzenie na problematykę inżynierii ruchu lotniczego. Omówiono aktualne problemy, przed którymi stają praktycy zarządzania ruchem lotniczym. Zaprezentowano główne nurty prac ba...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Inkluzja czy iluzja? Praktyki całożyciowego uczenia się w modelach interwencji społecznych

„Recenzowana książka prezentuje koncepcyjnie dopracowany i spójny model zmiany społecznej na poziomie lokalnym, który może posłużyć jako instrument projektowania działań zorientowanych na upodmiotowienie jednostek, grup i zbiorowośc...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations

The reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they take into account the concept of sustainability as a new ...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym

Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ogr...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!