0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Biznes w internecie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2012

  • Autor: Marta Smaga, Tomasz Bonek

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    ePub (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Biznes w internecie

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. Poradnik jest adresowany do przedsiębiorców oraz menedżerów marketingu i PR, którzy chcą wykorzystać internet do promocji swojego biznesu. Może też być przydatny każdemu, kto chce uruchomić swój własny e-biznes.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-6346-4
  • ISBN druku: 978-83-264-3830-1
  • Liczba stron: 212
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorach 	  9
1. Firmowa strona WWW - jak ją stworzyć i ile to kosztuje? 	  11
Czym kierować się przy wyborze domeny? 	  11
Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa? 	  14
Co to jest CMS? 	  15
Jak zaprojektować stronę internetową? 	  17
2. Zawartość firmowej strony internetowej 	  20
Co powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy? 	  20
Co to jest newsletter? 	  24
Co to jest blog firmowy i jak go pisać? 	  24
 3. Pomiar popularności witryny 	  28
Jak mierzy się oglądalność strony internetowej? 	  28
Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony? 	  31
Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej? 	  32
Dla kogo Google Analytics? 	  34
Dla kogo GemiusTraffic? 	  35
Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics? 	  36
Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników? 	  37
 4. Obecność strony internetowej w wyszukiwarce Google 	   40
Na czym polega marketing w wyszukiwarkach? 	  40
Dlaczego Google? 	  42
Czym jest pozycjonowanie strony internetowej? 	  44
Czym jest PageRank i jak pozyskiwać linki dla strony internetowej? 	  47
Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce? 	  49
Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej? 	  51
Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google? 	  52
Czym jest "black hat SEO"? 	  52
Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania? 	  53
Czy warto reklamować się w Google? 	  57
Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google? 	  60
Jak optymalizować kampanię w Google Adwords? 	  61
 5. Promowanie się w internecie  	  64
Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie? 	  64
Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać? 	  65
Czym jest marketing szeptany? 	  69
Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych? 	  73
W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym? 	  75
Jak zorganizować konkurs w internecie? 	  76
Czy promować firmę za pomocą blogu eksperckiego? 	  78
Jak prowadzić internetowe centrum prasowe? 	  80
Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych? 	  85
Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie? 	  85
6. Reklamowanie się w internecie  	  90
Dlaczego warto reklamować się w sieci? 	  90
Jakie są rodzaje reklam internetowych? 	  92
Jakie są modele emisji reklam internetowych? 	  93
Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych? 	  94
Jakie są formy reklamy display? 	  95
Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy? 	  100
Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze? 	  104
Czy warto kupować reklamę wideo? 	  107
Czy warto reklamować się na zdjęciach? 	  109
Jak reklamować się kontekstowo w internecie? 	  111
Gdzie kupuje się reklamę internetową? 	  113
Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy? 	  116
Jak rozwija się rynek reklamy internetowej? 	  119
7. Promocja firmy w mediach społecznościowych  	  122
Na czym polega siła mediów społecznościowych? 	  122
W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym? 	  123
Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów? 	  124
Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym? 	  128
 8. Sprzedaż produktów przez internet  	  130
Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy? 	  130
Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego? 	  133
Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep? 	  141
Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym? 	  142
Jak monitorować statystyki sprzedaży? 	  142
Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym? 	   143
Jak promować sklep internetowy? 	  145
Jak reklamować się w porównywarkach cen? 	  146
Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży? 	  148
Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro? 	  149
Co to są zakupy grupowe? 	  156
Jacy są klienci sklepów internetowych i co w nich kupują? 	  158
Jak rozwija się handel internetowy w Polsce? 	  160
Jakie są polskie sklepy internetowe? 	  161
 9. Sprzedaż produktów i usług finansowych w sieci  	  164
Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym on-line? 	  164
Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej? 	  165
Jakich produktów finansowych użytkownicy najczęściej szukają za pomocą Google? 	  166
Samemu czy z pośrednikiem finansowym on-line? 	  167
Dlaczego klienci kupują u pośredników? 	  171
Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach! 	  174
Finansowe społeczności w internecie - czy tu są pieniądze? 	  176
10. Badania internetu  	  179
Co pokazuje Megapanel PBI/Gemius? 	  179
Czym jest badanie Alexa.com? 	  184
Jakie narzędzia badawcze oferuje Google? 	   189
11. Działalność w internecie - kwestie prawne  	  193
Jak założyć firmę działającą w internecie? 	  193
Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny? 	  198
Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego? 	  201
Zabezpiecz się! 	  205
 Indeks  	  207

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
65,80 zł 94,00 zł
Do koszyka

Biznes, etyka, odpowiedzialność

Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczając...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Sukcesy samouków. Królowie wielkiego biznesu. Tom 5

Ebook, który widzisz przed sobą to ostatnia część z serii zawierającej łącznie pięćdziesiąt krótkich biografi i nieprzeciętnych ludzi – przedsiębiorców samouków, którzy często wbrew ciężkim warunkom, biedzie i b...
43,20 zł 48,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie biznesem banku spółdzielczego w praktyce. Prosto i zrozumiale

Książka Wiesława Żółtkowskiego świadczy o tym, że została napisana nie przez teoretyka, ale przez praktyka. Autor mocno stąpa po ziemi i widzi konkretne, codzienne problemy banków spółdzielczych, jak i wyzwania strategiczne. Jego d...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści

Wszyscy codziennie opowiadamy historieRobimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, ...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka

Modele i strategie biznesu w obszarze dystrybucji energii elektrycznej w Polsce

W dyskusjach dotyczących prowadzonego biznesu i skutecznego zarządzania nim jako argumentów opisujących efektywność czy skuteczność procesów zarządzania, menedżerowie często używają takich określeń jak model biznesu oraz strategia biznesu...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!