Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Nie musisz tkwić na stanowisku, które cię nie zadowala, w pracy, która nie daje ci satysfakcji. Oto audiobook, który może odmienić spojrzenie na życie zawodowe. Na rynku tak dynamicznym jak obecny jest wiele możliwości i warto otworzyć się na nie. Jeśli kiedykolwiek pomyślałeś o tym, że możesz być świetnym handlowcem, ale nie chcesz stać za ladą kilkanaście godzin dziennie ani być akwizytorem pukającym do drzwi, oto publikacja dla ciebie. „Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym” to pozycja dla tych, którzy chcieliby spełnić się jako sprzedawcy, używając nowoczesnych technologii i metod stworzonych specjalnie z myślą o działaniach sieciowych. Eric Worre tłumaczy w klarowny, ale również interesujący sposób, jak zacząć i działać z sukcesem. Kilka prostych zasad pozwoli ci nie tylko cieszyć się pracą, ale również osiągać wymierne korzyści, rozbudowywać sieć kontaktów służbowych i budować relacje z ludźmi, których spotykasz na co dzień. To znakomita lektura dla handlowców i tych, którzy dopiero nieśmiało myślą o tym, jak zmienić swoją zawodową drogę. Marketing szeptany to też zjawisko, które może zainteresować psychologów, menedżerów i zwykłych konsumentów. Wersja audio dostępna w interpretacji Pawła Lenara. Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię: znajdowania prospektów, zapoznawania ich ze swoim produktem lub ofertą, prezentowania swojego produktu, utrzymywania kontaktu z prospektami, pomagania im w zostaniu klientami lub dystrybutorami, wspierania ich na początku współpracy, rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań, i wielu innych umiejętności. 7 kroków do perfekcji w marketingu wielopoziomowym MLM Eric Worre jest liderem branży marketingu sieciowego, w której pracuje od ponad ćwierćwiecza. Zbudował organizacje sprzedaży obejmujące łącznie ponad 500 tysięcy dystrybutorów w ponad 60 krajach oraz pracował na stanowisku prezesa wartej 200 milionów dolarów firmy prowadzącej sprzedaż bezpośrednią. Eric jest także utalentowanym szkoleniowcem. Poprowadził spotkania z 250 tysiącami ludzi z całego świata i uczył ich, jak odnaleźć się w pracy marketera sieciowego. W 2009 roku założył NetworkMarketingPro.com, najczęściej przeglądany serwis szkoleniowy w branży.