0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 14 Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2017

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 14 Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują właśnie w mediach masowych. W tej niezwykle chłonnej przestrzeni dojrzeć można bowiem realizacje rozmaitych strategii autopromocyjnych przyjmowanych przez tych, którzy wszelkimi możliwymi sposobami próbują zaistnieć w świadomości czytelnika, słuchacza czy widza. Przywołane taktyki są zatem nie tylko asumptem do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, lecz także doskonałym punktem wyjścia do analizy obranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. Mamy nadzieję, że teksty, które oddajemy w Państwa ręce zainteresują, pobudzą do refleksji i będą inspiracją do odkrywania dyskursu autopromocyjnego.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
  • Redakcja: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-226-3144-7
  • ISBN druku: 978-83-226-3143-0
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

Wstęp (Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7

Wizerunek w przestrzeni medialnej
Annette Siemes : Powstawanie (auto)wizerunku w kontekście biografii medialnej i rozwoju techno¬logii / 11
Zbigniew Bednarek: Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych: istota funkcjono¬wania w mediach a wpływ na postawy społeczeństw / 27
Michael Fleischer: Konstruktywny charakter image’u osobowości / 35
Agata Kotowska: Autoprezentacja a obraz samego siebie — socjalizacyjne uwarunkowania wizerunku / 53 
Beata Duda, Wioletta Wilczek: Różne oblicza ks. Charamsy. Oddźwięk medialny po coming oucie duchownego / 63 

Wizerunek a osobowość medialna
Violetta Jaros: Strategie autoprezentacyjne stosowane przez Joachima Lelewela w jego pismach naukowych / 77
Agnieszka Jezierska-Wiśniewska: Twórca pomiędzy paradygmatem romantycznym a nowymi mediami. Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego / 89
Maciej Kledzik: Wizerunek Marka Edelmana, Jerzego Urbana i Daniela Passenta w mediach pub¬licznych / 99 
Ewelina Tyc : Bezludna wyspa Niny Terentiew jako przykład kreacji wizerunku opartej na stereo¬typie płci / 115
Anna Wójciuk: Agresywna autoprezentacja — medialny wizerunek Magdaleny Gessler i Wojcie-cha Modesta Amaro / 129
Alicja Bronder: Homo erectus — o sposobie kreowania wizerunku w serialu paradokumentalnym 
Wizerunek a typ medialny / 141
Ewa Ficek: Medialne kreacje doradców (przypadek dyskursu kulinarnego) / 155
Iwona Grodź: „Współczesny Golem polityki”. Kreacja wizerunku w mediach masowych na przykładzie filmu Jak to się robi Marcela Łozińskiego (2006) / 165 
Alina Naruszewicz-Duchlińska: Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów / 177
Anna Pyszkowska: Igerkreacja: psychologiczny obraz użytkowników Instagrama / 187 
Adam Warzecha: Postindustrialna religijność Polaków A.D. 2016 / 197 
Magdalena Wojtyka : Autoprezentacja w dawnych ogłoszeniach matrymonialnych — analiza wybranych przykładów / 207

Inni Klienci oglądali również

38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka

Pierwsza ocena i ocena okresowa członków korpusu służby cywilnej. Indywidualny program rozwoju zawodowego

Jest to pierwsza na rynku pozycja wydawnicza, dotycząca sposobu przeprowadzania ocen okresowych i pierwszej oceny w służbie cywilnej oraz in­dywidualnego programu rozwoju zawodowego.W książce omówiono nie tylko aspekty praw...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Praktyczne aspekty oceny ryzyka zawodowego

Kluczowym elementem umożliwiającym stworzenie sprawnie funkcjonującego systemu zarządzania bhp w firmie jest ocena ryzyka zawodowego, poprzedzona rzetelną i wykonaną profesjonalnie identyfikacją zagrożeń. Pozwala ona na opracowanie (np. w postaci instr...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Inwestycje alternatywne w kontekście efektywności inwestycji kapitałowej na przykładzie produktów strukturyzowanych

Książka jest wprowadzeniem w stan wiedzy inwestycji alternatywnych przez pryzmat produktów strukturyzowanych. Opisuje produkty strukturyzowane poprzez ich genezę, sposób ich konstrukcję oraz klasyfikację W szczególności zawiera szc...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka

Empatia – pomoc i przeszkoda w pracy zawodowej personelu medycznego

Książka jest próbą systematyzacji granic i definicji empatii. Odpowiada na wiele pytań dotyczących zagadnienia empatii, m.in: czy przyczyną problemu jest niejednoznaczna teoria zagadnienia, czy niewłaściwa edukacja teoretyczno-praktyczna? Czy je...
46,80 zł 52,00 zł
Do koszyka

Człowiek - Media - Edukacja

Żyjemy w świecie nieustannych zmian, obserwujemy je, badamy, opisujemy, niektórzy z nas próbują nawet przewidywać przyszłość, a przede wszystkim wspólnie zastanawiamy się nad kształtem nowej edukacji, optymalnie dostosowanej do wym...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Książka w mediach, media w książce

W ostatnich latach media i technologie cyfrowe znacząco wpłynęły na kształt rynku wydawniczo-księgarskiego, procesy produkcji i dystrybucji książki, jej formę edytorską oraz społeczny obieg i praktyki lekturowe czytelników/konsumentów. Z ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!