0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Access 2010. Praktyczny kurs

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2012

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Seria / cykl: Praktyczny Kurs

  • Autor: Alicja Żarowska-Mazur, Waldemar Węglarz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 34,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

34,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Access 2010. Praktyczny kurs

Podstawowym celem bazy danych jest przechowywanie informacji dotyczących obiektów oraz możliwości szybkiego wyszukiwania tych informacji. Dzięki tej książce dowiesz się, jak używać formularzy Accessa 2010 do skutecznego gromadzenia informacji, nauczysz się, jak budować oraz przetwarzać bazy danych, odkryjesz także zaskakujące możliwości tej aplikacji.


Liczne ćwiczenia ułatwią Ci opanowanie w krótkim czasie:


- otwieranie, przeglądanie i zamykanie obiektów baz danych,


- tworzenie i modyfikowanie tabel,


-ustanawianie relacji między tabelami,


-tworzenie kwerend wybierających i krzyżowych,


-definiowanie złożonych kryteriów wyboru rekordów,


-definiowanie pól obliczeniowych,


-tworzenie i modyfikowanie formularzy,


-kreatory raportów.


Wybierz tę książkę, by podnieść swoje umiejętności w zakresie posługiwania się najnowszym oprogramowaniem biurowym!

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-17561-0
  • ISBN druku: 978-83-01-16915-2
  • Liczba stron: 138
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	7
Bazy danych	9
	1. Organizacja bazy danych	9
		1.1. Tabele	11
		1.2. Relacje	12
		1.3. Operacje	13
	2. Obsługa aplikacji	15
		2.1. Praca z bazami danych	15
		2.2. Typowe zadania	18
	3. Tabele	23
		3.1. Kreator tabeli	24
		3.2. Import danych do nowej tabeli	26
		3.3. Projekt tabeli	30
		3.4. Relacje	31
		3.5. Maska wprowadzania i wymagalność	37
		3.6. Sprzężenia	47
		3.7. Reguły sprawdzania poprawności danych	48
	4. Kwerendy	50
		4.1. Kwerenda wybierająca	50
		4.2. Kwerenda aktualizująca	57
		4.3. Kwerenda usuwająca rekordy z tabeli	60
		4.4. Kwerenda tworząca nowe tabele	61
		4.5. Kwerenda dołączająca rekordy do tabeli	63
		4.6. Formuły w kwerendach	66
		4.7. Kwerendy krzyżowe	69
		4.8. Wyświetlanie duplikatów	72
		4.9. Wyświetlanie niedopasowanych wartości	75
	5. Formularze	78
		5.1. Automatyczne tworzenie formularza	78
		5.2. Projekt formularza	83
		5.3. Kreator formularzy	88
		5.4. Pusty formularz	91
		5.5. Pola obliczeniowe	99
		5.6. Kotwiczenie kontrolek	101
		5.7. Kolejność przechodzenia klawiszem Tab pomiędzy kontrolkami	103
		5.8. Nagłówek i stopka	105
		5.9. Podformularze	107
	6. Raporty	112
		6.1. Autoraport	113
		6.2. Projekt raportu	114
		6.3. Pusty raport	117
		6.4. Kreator raportów	119
		6.5. Wstawianie do raportu dodatkowych kontrolek	123
	7. Makropolecenia	127
	8. Nawigacja	129
	9. Eksport danych	133
	10. Korekta i dokumentacja	134
		10.1. Wydajność bazy danych	134
		10.2. Dokumentacja	136
Słowa kluczowe: Access informatyka

Inni Klienci oglądali również

64,35 zł 99,00 zł
Do koszyka

Interpretacja EKG. Kurs podstawowy

Publikacja pod patronatem Sekcji Elektrokardiologii Nieinwazyjnej i Telemedycyny Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego (SENiT PTK), zawiera 50 wykresów EKG, z pytaniami do sprawdzenia wiedzy oraz pełnymi prawidłowymi opisami. Skierowana gł&oacu...
6,75 zł 7,50 zł
Do koszyka

Kurs rysowania Podstawowe techniki. Pejzaż

Dzięki jasnym wskazówkom zawartym w tym praktycznym poradniku poznasz podstawowe zagadnienia dotyczące rysowania krajobrazu miejskiego i naturalnego oraz szybko nauczysz się tworzyć własne, ciekawe kompozycje. Autor w przystępny sposób kr...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

HR Business Partner Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji

Pozycja rekomendowana przez : Krajową Izbę Gospodarczą, Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development.Książka HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organi...
43,47 zł 48,30 zł
Do koszyka

Microsoft SharePoint 2010: Rozwiązania oparte na chmurze

Przenieś wykorzystywane rozwiązania Microsoft SharePoint do chmury – uzyskasz lepsze możliwości skalowania i wyższy poziom dostępności tych rozwiązań, a jednocześnie zmniejszysz koszty operacyjne. Ekspert SharePoint w przystępny sposób pod...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Kurs kadry i płace

Nowoczesny podręcznik do samodzielnej nauki obsługi najpopularniejszego programu do zarządzania danymi działu HR (Human Resource). Książka została napisana na podstawie materiałów wykorzystywanych w trakcie szkoleń z obsługi Systemu Sage Symfoni...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

HR Business Partner Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji

Pozycja rekomendowana przez : Krajową Izbę Gospodarczą, Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development.Książka HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!