0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Recepturowanie kosmetyków i proces ich wdrożenia

(Miękka)
4.10  (7 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 84,15 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

81,18 zł
Stan magazynowy:
Ostatnie sztuki
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Recepturowanie kosmetyków i proces ich wdrożenia

Recepturowanie kosmetyków i proces ich wdrożenia to kompendium praktycznej i teoretycznej wiedzy w zakresie projektowania receptur nowych kosmetyków oraz wdrażania ich na rynek europejski. Publikacja służy również rozstrzyganiu wszelkich niejasności dotyczących oznakowania produktów kosmetycznych, a tym samym właściwego czytania treści ich etykiet, kryteriów certyfikacji kosmetyków naturalnych i wegańskich oraz faktów i mitów dotyczących testów kosmetyków na zwierzętach. Jest to zbiór fundamentalnej wiedzy na temat formułowania receptur nowych kosmetyków, stanowiący wartość dydaktyczną zwłaszcza dla początkujących technologów. Nadrzędnym celem książki jest propagowanie rzetelnych informacji o recepturowaniu i wdrażaniu na rynek kosmetyków. Publikacja skierowana jest głównie do studentów kierunków związanych z chemią kosmetyczną, technologią produkcji kosmetyków oraz kosmetologią, profesjonalistów z branży kosmetycznej chcących pogłębić swoją wiedzę w tematyce projektowania kosmetyków, właścicieli marek kosmetycznych oraz konsumentów chcących zrozumieć tajniki dotyczące rynku kosmetycznego. Czytelnicy krok po kroku poznają proces wdrożenia nowego kosmetyku na rynek, doboru opakowań i fizykochemicznych formach kosmetycznych, co jest szczególnie ważne dla osób marzących o marce własnej.