0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Przestrzenie manipulacji społecznej

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Dariusz Doliński, Małgorzata Gamian-Wilk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 74,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,80 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

51,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Przestrzenie manipulacji społecznej

Żyjąc w grupie społecznej, wywieramy na siebie wpływ. Sprzedawcy próbują nas przekonać do swoich produktów, politycy – podnieść słupki popularności swoich partii. Wpływamy na swoich współpracowników, partnera, rodzinę. Czy każde z tych oddziaływań jest manipulacją? Jaki jest związek pomiędzy manipulacją a kłamstwem i oszustwem? Czy potrafimy zmanipulować samych siebie? Jak wygląda manipulacja w bliskich związkach/w pracy?
Przedstawiamy książkę, która jest kompendium wiedzy na temat manipulacji społecznej. Zawarte w niej informacje pozwolą nam odróżnić manipulację od innych form wywierania wpływu, dostrzec przejawy manipulacji w życiu społecznym oraz, co najważniejsze – przeciwdziałać jej.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Psychologia »
    3. Psychologia społeczna
  • Redakcja: Dariusz Doliński, Małgorzata Gamian-Wilk
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-19079-8
  • ISBN druku: 978-83-01-17854-3
  • Liczba stron: 428
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
CZĘŚĆ I. ZAMIAST WSTĘPU                                 	7

*** (Dariusz Doliński, Małgorzata Gamian-Wilk)                                                                  	9
Historia badań nad wpływem społecznym i manipulacją (Dariusz Doliński, Małgorzata Gamian-Wilk)             	13
Rewizja obiegowych pojęć manipulacji (Mirosław Karwat)                           	32
Kłamstwo a manipulacja (Katarzyna Cantarero)                                              	60

CZĘŚĆ II. MANIPULACJA W REKLAMIE, W SPRZEDAŻY I W INTERNECIE                	83

Wieloznaczność językowa w kontekście przekazu reklamowego (Józef Maciuszek)      	85
Zastosowanie wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych na przykładzie parków rozrywki na Florydzie (Dariusz Doliński, Tomasz Grzyb)                              	118
Wykorzystanie wiedzy psychologicznej, w tym mechanizmów wpływu społecznego, w projektowaniu serwisów internetowych (Julita Koszur)                      	131
Poziomy manipulacji w fotografii. Przykład zdjęć inscenizowanych (Wojciech Wądołowski)    	156

CZĘŚĆ III. MANIPULACJA W RELACJACH PARTNERSKICH I ZAWODOWYCH                 	181

Na smyczy miłości, czyli o manipulacji w bliskich związkach (Eugenia Mandal)         	183
Oblicza wpływu społecznego i manipulacji w miejscu pracy (Małgorzata Gamian-Wilk, Maria Szecówka-Nowak)                  	211
Zarządzanie informacją. Dezinformacja w kartach pacjentów (Dariusz Galasiński, Justyna Ziółkowska)        	235

CZĘŚĆ IV. MANIPULACJA W POLITYCE                       	259

Zakres manipulacji politycznej (Mirosław Karwat)                                	261
Narzucanie ram interpretacji problemów i strategiczna wieloznaczność w manipulacji politycznej (Wojciech Cwalina, Paweł Koniak)                                              	299

CZĘŚĆ V. PRZECIWDZIAŁANIE MANIPULACJI                 	345

Przeciwdziałanie manipulacji: wzmocniona autoafirmacja jako przykład techniki uodporniającej na wpływ społeczny (Malwina Szpitalak, Romuald Polczyk)        	347
Refleksyjność i uważność jako sposoby przeciwdziałania manipulacji (Tomasz Jankowski, Mateusz Zatorski)  	367

Indeks nazwisk                                                       	407
Indeks rzeczowy                                             	419
O Autorach                                                 423
Słowa kluczowe: manipulacja wpływ społeczny

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Smart city w przestrzeni informacyjnej

Pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym poświęcona ocenie potencjału rozwiązań należących do koncepcji smart city w kontekście sektora informacyjnego. Podjęto w niej próbę konceptualizacji idei inteligentnych miast na tle rozważań na te...
42,30 zł 47,00 zł
Do koszyka

Odpowiedzialność w przestrzeni społeczno-pastoralnej

Niniejsza publikacja jest rozszerzoną i pogłębioną refleksją naukową dotyczącą idei odpowiedzialności rozumianej w podobny i jednocześnie różny sposób przez ekonomię i teologię. Pierwsza część monografii odnosi się przede wszystkim do ide...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Identyfikacja typów przestrzeni publicznej

Autorka wyróżnia i definiuje 15 typów przestrzeni publicznej, takich jak: quazi-plaza, miejsce do celebrowania, „oswojony” las, ukierunkowany teren rekreacyjny, zakątek „obywatelski”, zieleniec, dzika promenada, za...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

Manipulacje instrumentami finansowymi i insider trading. Analiza prawno-ekonomiczna

Czesław Bartłomiej Martysz – doktor nauk ekonomicznych; adiunkt w Instytucie Finansów Szkoły Głównej Handlowej; wykładowca na Podyplomowych Studiach Prawa i Ekonomii Rynku Kapitałowego w Szkole Głównej Handlowej; praktyk rynku fina...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka

Public relations w przestrzeni publicznej

Prezentowana monografia składa się z trzech części, każda poświęcona jest tematom, które jeszcze kilkanaście lat temu były charakterystyczne dla PR-u, a dzisiaj nabierają znaczenia jako niezależne gałęzie naukowych rozważań wynikających z badań ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!