Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
Teoretyczny i praktyczny niezbędnik dla pielęgniarek/położnych i edukatorów, których zadaniem jest przygotowanie pacjentów do samoopieki w cukrzycy. W publikacji omówiono:
Spis treści Rozdział 1. Podstawy wiedzy o nauczaniu i uczeniu się 1.1. Teorie uczenia się 1.1.1. Teorie klasyczne 1.1.2. Teorie behawiorystyczne 1.1.3. Teorie uczenia się przez rozwiązywanie problemów 1.1.4. Teorie współczesne 1.2. Strategie edukacji – cztery drogi uczenia się 1.2.1. Strategia asocjacji wiedzy 1.2.2. Strategia problemowa 1.2.3. Strategia emocjonalnego przeżywania 1.2.4. Strategia operacyjna 1.3. Strategie edukacji dorosłych Rozdział 2. Na czym polega uczenie się? 2.1. Istota procesu przyswajania wiedzy 2.1.1. Pamięć krótkotrwała 2.1.2. Pamięć długotrwała 2.1.3. Funkcje obrazu w procesie kształcenia 2.1.4. Wspieranie pamięci 2.1.5. Rola motywacji w procesie przyswajania wiedzy 2.1.6. Rola emocji i nastroju w procesie przyswajania wiedzy 2.1.7. Pochwała jako narzędzie pracy nauczyciela Rozdział 3. Elementy procesu dydaktycznego 3.1. Najważniejszy jest cel zajęć 3.2. Zasady nauczania – uczenia się 3.3. Treści kształcenia 3.4. Jak skutecznie tłumaczyć treści zajęć? 3.5. Aktywizujące techniki nauczania 3.5.1. Podział aktywizujących metod kształcenia i ich przykłady 3.6. Od czego zależy wybór metody nauczania? 3.7. Sprawdzanie osiągnięć uczniów Rozdział 4. Komunikacja interpersonalna w procesie dydaktycznym 4.1. Rodzaje komunikacji interpersonalnej 4.2. Jak wywrzeć pozytywne wrażenie podczas zajęć dydaktycznych? 4.2.1. Najważniejszy jest dobry początek zajęć 4.2.2. Zadbaj o prawidłową postawę ciała 4.2.3. Kultura języka mówionego 4.2.4. Trema – wróg czy sprzymierzeniec? 4.2.5. Warunki poprawnego eksploatowania głosu 4.2.6. Materiały do ćwiczeń prawidłowej emisji głosu i dykcji Podsumowanie Bibliografia Skorowidz